241

Discussion in 'Cageside - MMA Discussion' started by D-raw, Aug 13, 2019.

  1. ender852

    ender852 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 31, 2015
    Messages:
    1,344
    Ratings:
    +2,252
    I don't think it's entirely accurate, because Illinois (and Indiana for that matter) the bottom half has a southern drawl like fucking Kentucky
     
  2. ender852

    ender852 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 31, 2015
    Messages:
    1,344
    Ratings:
    +2,252
    Like jesus we're in the deep south with banjo music, but we're still in the same fucking state!
     
    • Funny Funny x 1
  3. Outlaw Shit

    Outlaw Shit No Comment
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    29,408
    Ratings:
    +36,072
    Agree

    He does seem to Pace himself...even take rounds off

    He is a freak either way
     
    • Like Like x 1
  4. Ricky Bobby

    Ricky Bobby I apparently look like a Jewish accountant

    Joined:
    Feb 13, 2015
    Messages:
    38,041
    Ratings:
    +48,076
    He’s great but there’s somefink fishy
     
    • Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  5. aghof

    aghof an person

    Joined:
    Apr 15, 2015
    Messages:
    1,948
    Ratings:
    +3,929
    yeah, it may be out of date. I worked with a guy from Illinois (not sure which part) who had the most exaggerated version of that accent I’ve ever heard, but without the little Chicago touches. Maybe he was from up north? That was years ago though, and he was already in his 40s.

    um... I think Pettis takes with with his kicks, especially since it’s a three rounder.
     
    • Like Like x 1
  6. D-raw

    D-raw The 23rd Member

    Joined:
    Mar 22, 2016
    Messages:
    1,379
    Ratings:
    +2,756
    Wasn't there an issue with Yoel failing a usada drug test or something but it was ommitted b/c of a tainted substance or something?
     
    • Agree Agree x 1
  7. Ricky Bobby

    Ricky Bobby I apparently look like a Jewish accountant

    Joined:
    Feb 13, 2015
    Messages:
    38,041
    Ratings:
    +48,076
    Yep

    He was thankful to god that they found out that they found out the company was being investigated and would exonerate him

    Like Jon jones’ tainted supplement.....


    Same manager btw
     
    • Informative Informative x 1
  8. Outlaw Shit

    Outlaw Shit No Comment
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    29,408
    Ratings:
    +36,072
    I also suspect designer steroids
    Picograms are a load of BS

    Same manager and both have access to the top doping science IMO...NFL connections and Cuba Olympic team connections
     
  9. jimmy boogaloo

    jimmy boogaloo General Links/Your Account

    Joined:
    Nov 15, 2017
    Messages:
    1,995
    Ratings:
    +2,482
    yeah lol the company was ordered to pay him a million quat or some ridiculous shit, obviously they folded immediately
     
    • Like Like x 1
  10. Suicidalforlife

    Joined:
    Jan 30, 2015
    Messages:
    1,303
    Ratings:
    +1,332
  11. Thuglife13

    Thuglife13 TMMAC Grand Poobah

    Joined:
    Dec 15, 2018
    Messages:
    2,419
    Ratings:
    +3,813
    • Funny Funny x 2
  12. ender852

    ender852 Well-Known Member

    Joined:
    Jan 31, 2015
    Messages:
    1,344
    Ratings:
    +2,252
    Blood stain on the dick?
     
    • Funny Funny x 1
  13. homo fagit

    homo fagit Sexually Active Member

    Joined:
    Jul 17, 2018
    Messages:
    463
    Ratings:
    +581
    [​IMG]
     
    • Funny Funny x 2
  14. jimmy boogaloo

    jimmy boogaloo General Links/Your Account

    Joined:
    Nov 15, 2017
    Messages:
    1,995
    Ratings:
    +2,482
    fuck off with that punching down shit
     
  15. Suicidalforlife

    Joined:
    Jan 30, 2015
    Messages:
    1,303
    Ratings:
    +1,332
    Romero should be able to beat Costa on paper anyway.

    I think he might show his age in this one though, although I have been thinking that since he joined the UFC.

    The Whittaker split has to take some of the gas out of the tank, was a war, hes been out for 14 month since as well.

    Costa could catch him, finishing instincts are good too.

    Yoels very hard to put away though, its a long time ago but Cavalcante had to chase him all over the ring after rocking him to get the ko.

    Souza landed some hard shots as well and couldn't get the finish. Kennedy had him rattled once, although he was swinging out of his gloves at the time.

    Paulo has been looking good, albiet against sub par opposition compared to Romero, barring Hall and fat Hendricks.

    Interested to see how the time off affects his performance as well.

    I wish this one went ahead as scheduled in the first place but I am still really looking forward to it.

    Fuck reading all that shite eh.

    Can't really decide who I think will win.
     
Draft saved Draft deleted