Lifestyle How old were you the last time you shit your pants?

Welcome to our Community
Wanting to join the rest of our members? Feel free to Sign Up today.
Sign up

Limpy

Banned
Oct 20, 2015
14,854
27,850
If older than like ten please include the story. This stuff gets me hot...

I was probably like five. I’ve had plenty of skid marks but no actual shits since.

I’ve jizzed in my pants and pissed myself a bunch though.
 

Grateful Dude

TMMAC Addict
May 30, 2016
5,720
8,513
Y'know, even though this is a duplicate thread, I think this has been a success.



I'm learning a lot about the TMMAC, and y'all are a delightfully nasty bunch.
 

Jesus X

on the delorean going to stop covid in wuhan 2019
Sep 7, 2015
20,109
23,148
like 28 I usually have a world class control of my anus or so I have been told. the poop was enormous, runny ,and heavy though it came out in a massive mud pile it ruined my favorite board shorts it looked like an entire can of chili spilled betwixt my ass cheeks.
 
Last edited:

Hwoarang

TMMAC Addict
Oct 22, 2015
3,613
5,554
For me it was straight after High school. Bunch if us went to a holiday Island to party for a few days. After one of the big nights drinking I woke up next to a girl with shit all over the mattress right next to her and all down my leg and shorts. She seemed out to the world, I cleaned it up best I could, quick as I could and got the fuk outta there. Lol, it's never happened before or since and I've been blind drunk plenty, I reckon someone slipped a whole bunch of laxatives in my drink.

Unfortunately I didn't snap some pics so here's a few German porn pics featuring ufc fighters for you to get your rocks off.



 

Disciplined Galt

Disciplina et Frugalis
First 100
Jan 15, 2015
26,042
30,787
For me it was straight after High school. Bunch if us went to a holiday Island to party for a few days. After one of the big nights drinking I woke up next to a girl with shit all over the mattress right next to her and all down my leg and shorts. She seemed out to the world, I cleaned it up best I could, quick as I could and got the fuk outta there. Lol, it's never happened before or since and I've been blind drunk plenty, I reckon someone slipped a whole bunch of laxatives in my drink.

Unfortunately I didn't snap some pics so here's a few German porn pics featuring ufc fighters for you to get your rocks off.



When I was in my early twenties a colleague told me I’d piss myself if I kept drinking, I didn’t believe him. He was right.
 

b00ts

twitch.tv/CajunPwnStar
Amateur Fighter
Oct 21, 2015
5,367
8,303
Pretty sure I shit myself in a bar in my twenties and went out back and discarded the boxers. I was Kavanaugh wasted though, so it all seems like a dream. I really boofed
 

Siton YerDong2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
15,349
35,411
hmmm may need to update the last time I shit myself. Not sure yet. Will update shortly
 

Inside Job

Do Milk
First 100
Jan 17, 2015
41,563
46,980
sharted last year...didn't make it to the undies but it was indeed a shart
Traffic and Habenero salsa induced
 

Siton YerDong2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
15,349
35,411
sharted last year...didn't make it to the undies but it was indeed a shart
Traffic and Habenero salsa induced
I'm unsure if I just did. As you may recall I had a wounded butt like Too swole to control @TryHardNobody , well at the weekend my wound reopened and bled like Joe daddy Stevenson vs bj Penn (who has the longest losing streak in UFC history btw)

Well I got some new dressings and I've tested one out today. I walk a lot at work and over the course of the shift it may have become unstuck a bit and I'm not sure if it has obscure my butt hole a little so it was weird when I trumped or I just shart a little.

I don't stink so I think I'm in the clear