General ***OFFICIAL*** BELGIUM THREAD

Welcome to our Community
Wanting to join the rest of our members? Feel free to Sign Up today.
Sign up

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745
Oh I forgot, the whole front room has a bang and Olufsen sound system. The lady told me it's the good shit.


I diddnt tell her we are setting up a DJ set in there with some Yamaha whatever the fuck they are but I'm gonna be sure to plug her speakers into it
 

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745
In the daytime they beam a graphic onto the church. I'll try to get a picture tomorrow, I dunno if it's only at certain times or something
 

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745



I like to pretend it's because of the glorious attack on sulemaini but it was there before Christmas
 

Rambo John J

Formerly 'Inside Job'
First 100
Jan 17, 2015
42,866
48,107
dude you are living large song

I might rejoin the song clan if you can get me a spot



remember all the good times
 

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745
dude you are living large song

I might rejoin the song clan if you can get me a spot



remember all the good times
Waiting for a jon Jones fight to recruit the next influx. It's gonna be axe gang turned all the way up to 11
 

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745
Airbnb is fucken class. This shit costs less than a hotel room and if it wasn't for the cunt upstairs it would be a penthouse.


I'd advise anyone who travels to use it
 

Rambo John J

Formerly 'Inside Job'
First 100
Jan 17, 2015
42,866
48,107
Airbnb is fucken class. This shit costs less than a hotel room and if it wasn't for the cunt upstairs it would be a penthouse.


I'd advise anyone who travels to use it
gonna get another house and turn this one into an Airbnb
not as nice as your spot though
 

silentsinger

Momofuku
Jun 23, 2015
21,051
14,449
Sister in law's crap knife with a crap glass chopping board chopping an onion and the knife ended up in my tummy, Not drastic stabbing or a hospital job.

There were definitely positive things to when I was overweight.
 

SongExotic2

ATM 3 CHAMPION OF THE WORLD
First 100
Jan 16, 2015
16,878
36,745
Oh so I did my first DJ lesson. Kinda. Was great fun.

I have a friend that owns a bar here, I'm gonna get on the decks when no cunt is in there one afternoon. Do a really good job. Then one busy night at the weekend I'll offer to drop on and play some rick Astley or top gun music