What ya drinking tonight?

Welcome to our Community
Wanting to join the rest of our members? Feel free to Sign Up today.
Sign up

hit4me4

Given out tokes like it ain't no thing
Oct 24, 2015
1,423
2,758
I am not very mature for my age.
I'm 39 and I still tell my wife "Looky looky balls on hooky", it's part of being who you are. I've always hated when people look down on others because they don't perceive them as being 'mature'. One of my buddies came over to my house with his family and when his son saw a big Johnny "Human Torch" Storm figure I had in my basement he asked who's that was.....my buddy told his 5 year old son, "it's his, he's a big kid", it wasn't said in a good way. It's fine and all that people think they have to act a certain way at a certain age, but honestly, why? I'm not saying it's cool if someone is rocking a pacifier and wearing onesies if they are 50 years old, that's just weird. But, if peepee in a soda is funny to you, shiiiit, it's funny to a lot of people. Own that shit.
 

Papi Chingon

TMMAC Addict
Oct 19, 2015
15,694
22,112
I'm 39 and I still tell my wife "Looky looky balls on hooky", it's part of being who you are. I've always hated when people look down on others because they don't perceive them as being 'mature'. One of my buddies came over to my house with his family and when his son saw a big Johnny "Human Torch" Storm figure I had in my basement he asked who's that was.....my buddy told his 5 year old son, "it's his, he's a big kid", it wasn't said in a good way. It's fine and all that people think they have to act a certain way at a certain age, but honestly, why? I'm not saying it's cool if someone is rocking a pacifier and wearing onesies if they are 50 years old, that's just weird. But, if peepee in a soda is funny to you, shiiiit, it's funny to a lot of people. Own that shit.
I didn't apologize.
 

Papi Chingon

TMMAC Addict
Oct 19, 2015
15,694
22,112
Damn man, you wanna fucking fight? How about you stick your head up my butt and fight for air?
Not quite the duel I had in mind. I was thinking something more along the lines of an egg tossing competition, thumb wrestling war or gunny sack race, but if that's how you roll...
 

hit4me4

Given out tokes like it ain't no thing
Oct 24, 2015
1,423
2,758
Not quite the duel I had in mind. I was thinking something more along the lines of an egg tossing competition, thumb wrestling war or gunny sack race, but if that's how you roll...
I've never had anyone take me up on the offer. This is awkward.
 

Hauler

Unknown Member
Feb 3, 2016
26,520
36,781
It's a little early, but I just opened one of these:


Toasting my Grandpa, who passed away last night. The greatest man from the greatest generation. He was a Naval Aviator in WW2 - Flew a Hellcat in the Pacific. So glad I got to say goodbye to him on Easter Sunday - I had a feeling the end was near.

Gonna miss him dearly. Cheers to you, Grandpa.
 

Hauler

Unknown Member
Feb 3, 2016
26,520
36,781
And now I'm drinking a......



Hey - Don't judge. It's the champagne of beers. It says so right on the bottle.
 

mysticmac

First 1025
Oct 18, 2015
9,137
11,878
I picked up six pack of Widmer Hef and am now killing time until my friends get here to head out for some sailing.
 

Hauler

Unknown Member
Feb 3, 2016
26,520
36,781
mysticmac @mysticmac Fun Fact : I've tubed behind a sailboat before. Tandem. One tube for me, one for my cooler. All the cool kids flying by me jumping over the wake on their tubes were all secretly jealous of me. I turned the entire lake into my very own Lazy River.
 

IschKabibble

TMMAC Addict
First 100
Jan 15, 2015
12,868
17,865
It's a little early, but I just opened one of these:


Toasting my Grandpa, who passed away last night. The greatest man from the greatest generation. He was a Naval Aviator in WW2 - Flew a Hellcat in the Pacific. So glad I got to say goodbye to him on Easter Sunday - I had a feeling the end was near.

Gonna miss him dearly. Cheers to you, Grandpa.
RIP Pap. :(
 

ECC170

Monster's 11,ATM 2,Parlay Challenge,Hero GP Champ
Pro Fighter
Jan 23, 2015
13,463
21,958
Natty light tall boys...then shark head