Sports 2020 NASCAR Thread

Discussion in 'The Off-topic Lounge' started by Hauler, Feb 16, 2020.

  1. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    And half the field crashes. Haha
     
  2. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Called that one.
     
  3. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Haha.
    Logano caused that one but he got through it.
     
    • Agree Agree x 1
  4. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    kurt is such a douche
     
    • Funny Funny x 1
  5. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    kyle is such a douche
     
    • Funny Funny x 1
  6. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Logano gonna piss EVERYONE OFF and win this shit after starting the big one that took out 75% of the field.
     
    • Agree Agree x 1
  7. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    logano seems to piss alot of guys off
     
    • Agree Agree x 1
  8. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Rubbins Racin
     
    • Winner Winner x 1
  9. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    4 to go.
     
  10. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    WTF Logano?

    You miss a fucking gear?
     
  11. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    77 fucked up
     
  12. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Well shit. Logano just got tagged.

    Green/White/Checkered
     
  13. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    No traction when half your car is on the bank and half is flat. You gonna be fucked. That was a bad mistake.
     
    • Agree Agree x 1
  14. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    2 laps to take it all.

    I bet we get another wreck. Haha. Thses guys are gonna be getting after it.
     
  15. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    LOL. This might take all night.
     
  16. Conor McGregor nut holder

    Conor McGregor nut holder File 404 not found

    Joined:
    Nov 14, 2019
    Messages:
    3,010
    Ratings:
    +3,402
    The most retarded motor sport in the world

    Hate to be that guy.

    But really?

    Just round and round and round?

    It’s just bizarre
     
  17. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    shut up big meanie. go suck a dick
     
    • Funny Funny x 1
  18. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    shut up F a g g ott go suck a dick
     
    • Funny Funny x 2
  19. Conor McGregor nut holder

    Conor McGregor nut holder File 404 not found

    Joined:
    Nov 14, 2019
    Messages:
    3,010
    Ratings:
    +3,402

    I’m being penetrated as I type. And I will make this clear

    I am a bottom
     
    • Funny Funny x 1
  20. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    that was wild!!
     
    • Agree Agree x 1
  21. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    Holy shit! Hope Newman is OK.
     
  22. Conor McGregor nut holder

    Conor McGregor nut holder File 404 not found

    Joined:
    Nov 14, 2019
    Messages:
    3,010
    Ratings:
    +3,402
    Why is it on a weekday not a weekend?
     
  23. oki doki boomer

    oki doki boomer Active Member

    Joined:
    Oct 17, 2015
    Messages:
    649
    Ratings:
    +1,128
    that was bad. i didnt see him get hit in the drivers door like that. he might be a goner.
     
  24. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    They aren't showing Newman. When he was upside down he took a shot on the driver side from a car doing 200 mph. That was a bad, bad wreck.

    I don't know if he's even out of the car yet. You can tell these drivers are concerned for him.
     
  25. Hauler

    Hauler Unknown Member

    Joined:
    Feb 3, 2016
    Messages:
    25,432
    Ratings:
    +38,876
    I hope not, man.
    That hit was really, really bad.
     
    • Agree Agree x 1
Draft saved Draft deleted