Welcome to Our Community

Registering Now takes less than 60 seconds and gives you access to additional features. Register now to dismiss this and other notices.

Sign Up

OFFICIAL MMA TYCOON THREAD...TMMAC FIGHT ORG.

Discussion in 'Cageside - MMA Discussion' started by TheOutsiders, Mar 19, 2017.

  1. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    yup i saw, already bookmarked.
     
  2. StillReal

    StillReal My name is Mark.

    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    1,347
    Ratings:
    +1,931
    Take it to "The Island" .. seems fightclub-y enough. Talk about the Island and we toss you in the pond.
     
    • Funny Funny x 1
  3. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    got to see which city has least amount of competition, and need you guys to create fighters there going to look into it later
     
  4. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    ive created an org in sydney "sydney fighting championship" , so please create some fighters based in sydney...185/205
     
    #29 TheOutsiders, Mar 20, 2017
    Last edited: Mar 20, 2017
  5. regular john

    regular john Interim Champion

    Joined:
    May 21, 2015
    Messages:
    3,348
    Ratings:
    +4,434
    never heard of this before. sounds cool.

    just created my manager Mr. Theksit Ruengruong. I'll try to create a MW guy in Sydney now.
     
  6. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    ha nice! im sending out contracts now and see you.
     
  7. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    also, im not sure what other organizations are offering your fighters in different cities, but since i literally just started mine on a 50k loan, im going to have to be cheap with the first few contracts (for 0-0 fighters) until i pay off loan/start making a profit.
     
    • Like Like x 1
  8. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    do you know about the weight cutting? i just noticed you created another fighter at 130lbs and the lowest division in the game is 135....youll be fighting a lot of people at around 143-145 come fight night.
     
  9. Judobill

    Judobill First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Messages:
    1,786
    Ratings:
    +3,061
    I have fights coming up. As soon as they are done, I"ll move over.
     
    • Agree Agree x 1
  10. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    do you have any fighters already in syndey? if not it wont work, costs too much to travel and move base, you wont have enough.
     
  11. Judobill

    Judobill First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Messages:
    1,786
    Ratings:
    +3,061
    Shit.
     
  12. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    lol assuming you already took up all 4 spots?
     
  13. Judobill

    Judobill First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Messages:
    1,786
    Ratings:
    +3,061
    Yeah, but if some of my fighters suck, can't I just dump them?
     
  14. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    yeah you can, i believe only 1 per month.
     
  15. Judobill

    Judobill First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 15, 2015
    Messages:
    1,786
    Ratings:
    +3,061
    Bummer, see you in a month, unless I like the game and go VIP.
     
    • Like Like x 1
  16. StillReal

    StillReal My name is Mark.

    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    1,347
    Ratings:
    +1,931
    Sent you a message in game about the contract you sent. I want Samoa to come in as 1-0, he is a future champion. (lol)

    Thinking about getting VIP because I'm so into this shit and I'm just getting started.
     
  17. StillReal

    StillReal My name is Mark.

    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    1,347
    Ratings:
    +1,931
    Fuck it, I went VIP, lol.
     
    • Funny Funny x 3
  18. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    shit is really addicting, just need patience.
     
  19. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    i see a few of you have signed up, keep those sydney fighters comin! have the first card coming up on april 6th.
     
    • Like Like x 2
  20. StillReal

    StillReal My name is Mark.

    Joined:
    Mar 19, 2016
    Messages:
    1,347
    Ratings:
    +1,931
    Will keep my fighters ready once they finish these first QFC fights. Gonna have three 1-0 stars in the making ready to go.

    Definitely addicting, I'm more excited for my fighter's upcoming bouts than I was for Manuwa-Anderson.
     
    • Funny Funny x 3
  21. regular john

    regular john Interim Champion

    Joined:
    May 21, 2015
    Messages:
    3,348
    Ratings:
    +4,434
    No I didn't, sheeeit. But I'm a muay thai hipster, I would be creating 108 pounds little monsters if I could.

    Do I have to manage the weight cutting?
     
  22. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    lol muay thai hipsters. sounds like me.

    there is a guide on it under creating fighters. gives you an estimate of how much weight you can cut if you're at 100% energy. if you're trying to fight at 135 you would put him at 142-144 (sometimes they still can't cut enough even with 100%) in which case you'll have to buy weight gain or weight loss supplements and give them to your fighter.
     
    • Useful Useful x 2
  23. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    this actually made me laugh out loud
     
  24. ECC170

    ECC170 ATM 2,Parlay Challenge,Super Hero GP Champion
    Pro Fighter

    Joined:
    Jan 23, 2015
    Messages:
    9,906
    Ratings:
    +15,497
    I fkd up on the timezones lol Idk wtf I'm doing..got a fight booked in LA I do believe tomorrow..I haven't trained or nothing lol
    Chucky mander is my manager and I just used my own name on there johnny hughes..not to be confused with the "other" johnny hughes' that that do as well..which I find odd
     
    • Funny Funny x 1
  25. TheOutsiders

    TheOutsiders First 100
    First 100

    Joined:
    Jan 17, 2015
    Messages:
    798
    Ratings:
    +933
    is your fighter based out of la??
     
Draft saved Draft deleted
Loading...